COMIAT DE TERCER

Avui la classe de tercer ens hem reunit per aacomiadar-nos mestra, famílies i nens i nenes de la comunitat. Es fan grans i canvien de profe després de tres cursos junts!!!!

Ha estat un autèntic plaer ser la tutora d’aquest grup entranyable des de primer curs fins ara. I un repte!!! A la meva arribada a aquesta bonica escola ara fa tres cursos, , en Toni em va proposar fer de tutora de primer. De primer!!! Mai havia treballat amb canalla tan petita, i malgrat la incertesa, vaig acceptar. Com no! i he de dir que amb ells he après molt i crescut professionalment. Així que em sento afortunada i agraïda d’haver format part d’aquest grup, ple d’inquietuds i ganes d’aprendre. I gràcies a les famílies per haver-m’ho posat tan fàcil  des del primer dia!

La festeta d’avui ha estat bonica, plena de sorpreses i riures, que de ben segur guardarem en els nostres cors per sempre. Famílies, moltes gràcies pels agraïments i detalls rebuts. Els vostres fills ja són un gran regal!

També  hem aprofitat per a acomiadar-nos dels nostres Unais, que canvien d’escola, on el Muntané ens ha obsequiat amb un detallet pera cadascú de nosaltres. Gràcies, Unai!

Diuen que una imatge val més que mil paraules. Bé doncs, aquí us deixo unes quantes imatges del dia d’avui que espero que gaudiu!

Fins sempre,