Comiat de la promoció 2010-2019

Benvolgudes i benvolguts!

La setmana final de curs és un cúmul d’emocions, és el moment de posar la cirereta del pastís de tot un curs.

Dimecres, 19 de juny, vam fer l’acomiadament de 6è, un acte molt emotiu que pretén recordar als alumnes, que inicien la seva etapa a secundària, que marxen amb tota l’energia i agraïment de la comunitat educativa: companyes, amics, mestres, famílies, ajuntament….

Us deixem el vídeo que l’Oscar Elias ha fet, amb alguna fotografia,  perquè no oblidem mai aquests meravellosos anys que hem compartit.

Aquesta és la vostra escola!

Molta força!!