Comencem el curs 20/21!

Benvolgudes famílies,
esperem que hagi estat un estiu tranquil i bonic!

En breu començarem el temps d’escola i, com aneu sabent pels mitjans de comunicació, el grau d’incertesa és força alt. Entenem molts dels neguits que segurament teniu. Heu de saber que des de l’escola, les institucions i els serveis educatius estem mirant de fer l’escola un espai segur i protegit, sense deixar de banda l’objectiu principal de l’escola: vetllar i garantir el benestar i el desenvolupament integral dels alumnes. Tot un repte en els temps que vivim i que cal conjugar amb la seguretat sanitària i social.

La comunicació, la transparència i la confiança han de continuar sent els vectors principals de relació entre els membres de tota la comunitat educativa del Montmell. Entre tots els membres de la comunitat educativa hem d’abocar tots els esforços perquè així sigui.

Teníem prevista una primera reunió presencial el proper 4 de setembre, però la situació i els requeriments normatius no ho permeten. Per això aquesta primera trobada serà virtual, amb un directe de Youtube. A més del xat en directe que hi haurà quan fem el directe, ens agradaria que ens feu arribar els primers dubtes, neguits i esperances amb aquest formulari.

Aquesta setmana us farem arribar per mail el pla de funcionament de l’escola que haurem d’aprovar en consell escolar abans del 14 de setembre i que, degut a l’estat de la pandèmia, encara pot tenir algun petit canvi.

També tenim previst, el 9 i 10 de setembre, fer reunions presencials de petit format per continuar explicant i resolent dubtes i neguits. Us concretem més endavant d’aquestes reunions presencials.

La videoconferència serà el divendres 4 de setembre, a les 19h, en el següent enllaç: https://youtu.be/1IEZJMmbjeo

Moltes gràcies per la confiança,
Salutacions cordials,
L’equip directiu