Col·laboració amb la URV

des de fa dos cursos l’escola participa a un projecte d’investigació que coordina la Universitat Rovira i Virgili de Tarragona. El  projecte s’anomena Competències de coordinació, lideratge compartit i treball en xarxa, pel desenvolupament de la professió docent i el compartim amb l’escola Les Cometes de Llorenç del Penedès.

Les trobades del projecte són un molt bon moment, per reflexionar i posar en comú,  les pràctiques educatives que incideixen en l’acollida, el treball i el lideratge dels docents i dels estudiants en pràctiques de les universitats que arriben als centres educatius a fer les pràctiques de magisteri.

El passat 3 de juny vam fer la darrera trobada del curs a la nostra escola, el curs vinent continuarem amb les conclusions del projecte.

Charo, Pilar, Joana i Marta, l’equip impulsor del projecte a la URV