Clara, l’art per dins. Cantània 2022

el passat 16 de maig, els alumnes de 6è, van participar al Cantània 2022 titulada Clara, l’art per dins. Al llarg de tot aquest curs han estat preparant aquesta cantata amb el Marc Cubero, el nostre mestre de música que ha fet possible aquest viatge amb final a l’Auditori de Barcelona. Un viatge intens amb assajos setmanals per poder participar de forma òptima i plena a un espectacle on van participar 800 alumnes d’escoles de tota Catalunya.

La Cantània és un projecte que reuneix milers d’alumnes cada curs i  que es fa des de l’any 1990. Tota una experiència que celebrem que continuï!

Va ser un gran dia i una gran cantata, enhorabona als alumnes i al Marc que ho han fet possible!