Castanyada 2016

Benvolgudes i benvolguts!

Aquest any tornarem a celebrar la Castanyada! El proper divendres 28 d’octubre, a les pistes poliesportives de la Joncosa, ens trobarem alumnes i les famílies que ho desitgeu per compartir esmorzar, ball, jocs, castanyes, panellets i alegria!

Us convidem i animem a que, divendres, els nens, nenes i adults vingueu vestits de castanyers o castanyeres. Només cal una camisa de quadres i un mocador al cap!

Farem un esmorzar compartit que consisteix que tothom porti un petit coc o pastís. Aquest s’ofereix per a tots els infants de l’escola, muntant entre tots un gran “buffet”. El poden portar els infants a les 9, quan arribin a l’escola, o si veniu a participar a les 10h30 a la pista.

Acabarem el matí menjant castanyes i assaborint els panellets que haurem fet!

Us adjuntem el programa de divendres a la pista poliesportiva on esteu convidats a participar i gaudir de la festa!

castanyada