Carnaval 20

Benvolgudes i benvolguts!

Us deixem algunes imatges del Carnaval 2020 a l’escola. Una setmana intensa i bonica on els infants, mestres i famílies ens hem dissenyat i confeccionat les nostres disfresses amb l’eix transversal del curs: Estimem la Terra, cuidem-nos!

Disfresses pensades i fetes amb materials reutilitzats,  creades i fetes pels infants que han lluït amb orgull i amor a la rua de divendres.

Una rua fantàstica pels petits carrers de la Joncosa, plena de color i alegria!

Gràcies a totes i tots per participar-hi! Famílies, AFA, Ajuntament i llar d’infants, des de l’escola us agraïm molt la vostra dedicació i estima!

Seguim!