Campanyes de reciclatge a l’escola

Benvolgudes famílies,

aquesta setmana hem començat dues campanyes de reciclatge a l’escola.

L’Apilo XII  que promou la recollida selectiva i el reciclatge de les piles usades. Des d’aquesta setmana hi ha un punt de recollida de piles a l’escola, està situat a l’entrada de l’escola, no dubteu en entrar i dipositar-les al contenidor que us hi trobareu. Podeu portar tot tipus de piles i de tot arreu, es tracta de recollir el millor possible i el màxim de restes molt contaminants que generem al dia a dia.

Justament aquesta setmana també hem instal·lat un contenidor de recollida i reciclatge de cartutxos de tinta i tòner d’impressora, també a l’entrada de l’escola. Us adjuntem una infografia amb l’impacte ecològic que tenen l’ús i no reciclatge dels cartutxos.

Us animem i encoratgem a portar piles, cartutxos i/o tòners gastats que tingueu a casa!