BOCINETS 30

Benvolgudes famílies,

de ben segur que ja heu mirat  a casa el número 30 de la revista escolar del Montmell, BOCINETS.  Aquesta vegada un número rodó, el número 30!

BOCINETS és una obra col·lectiva dels infants, les mestres, la llar d’infants el Cabirol i l’AFA de l’escola.

Volem agrair especialment a la Helena Ribas el seu temps i saber en maquetar-la, i a la  Mar Bernáldez per la foto de grup de la contraportada. També volem reconèixer la tasca de la comissió mixta de formació i revista al llarg de tot el curs.

BOCINETS està editada pel consell escolar de l’escola Teresa Godes i Domènech. Esperem que la gaudiu molt!