BOCINETS 28

ja ha sortit el número 28 de la revista BOCINETS, la revista escolar del Montmell. El número que tanca el curs 21/22 i l’escola que ha acollit els darrers 65 anys als infants del Montmell, es diu aviat.

Totes les revistes BOCINETS són especials i aquesta ho és pel que suposa el canvi de l’edifici escolar. A les seves pàgines hi trobareu alguns dels testimonis que han viscut aquests 65 cursos, testimonis emocionants i que ens recorden part de la història que té la nostra escola.

Moltes gràcies a totes les persones que feu possible BOCINETS, alumnes, mestres, col·laboradors i, especialment, a l’Helena Ribas, mare de l’escola que maqueta la revista.

Esperem que la gaudiu, segur que ens ajudarà a fer memòria.