Anem a Madrid!

els infants de la classe del Ball de Gitanes de l’escola, els alumnes de 6è, marxem a Madrid de viatge de final de curs. La setmana vinent no els veureu per l’escola, estarem tota la setmana visitant Madrid. Aquesta és la culminació d’un projecte que hem portat a terme al llarg de tot el curs, un gran projecte.

Primer vam somiar què volíem fer, què ens agradaria fer com a final de curs. Vam somiar destins, alguns impossibles i altres més possibles, adaptats a les nostres possibilitats econòmiques. I vam decidir anar a una gran ciutat, amb espais culturals i d’art a visitar i un bon parc d’atraccions. I si podia estar una mica lluny de casa nostra, millor. Així, la final entre València i Madrid, la va guanyar aquesta última.

Decidit el destí vam planificar les campanyes per mirar de treure els majors ingressos possibles. Decidir entre totes i tots, planificar al llarg de tot el curs: mercat de segona mà, un sorteig amb una cistella recollida entre amics i amigues col·laboradores, unes guardioles posades als tres establiments del municipi, les roses de Sant Jordi, moneders amb tetrabricks, caixes fetes amb papiroflèxia, bijuteria donada per famílies….Moltes gràcies a totes les persones que heu col·laborat per fer possible el somni que era al mes d’octubre i que demà serà una realitat.

A Madrid ens esperen dies d’aventures, de xalar, de gaudir, d’aprendre, de visitar museus i espais, de compartir junts un temps que recordarem per sempre, d’esgotar-nos al parc d’atraccions..

Portem uns dies preparant el viatge: preveure que menjarem, com ens organitzarem, com ens mourem, què visitarem, com hi arribarem, quin pressupost tenim…

Ens ha ajudat molt a organitzar-nos tenir en compte la condició inicial: havíem d’anar totes i tots. I així és, anem totes i tots amb les nostres peculiaritats, els nostres potencials, les nostres necessitats, totes tingudes en compte. Què important és escoltar-nos i respectar-nos. Sempre.

I així marxem a Madrid, a gaudir i compartir.

Us anirem explicant les nostres aventures, tant a la web com al compte @teresagodes.

Ens retrobem!

Toni