Alliberem un xoriguer!

Benvolgudes i benvolguts!

El passat divendres vam tenir la sort de veure l’alliberament d’un xoriguer en directe! Els agents forestals del Baix Penedès van pensar en la nostra escola per fer l’alliberament, un acte que es va fer a 40 escoles més de Catalunya, una a cada comarca.

Els infants van poder escoltar les explicació del Carles, l’agent forestal que va venir amb el xoriguer, i li vam poder fer totes les preguntes que encara teniem, després d’haver estudiar el xoriguer aquests dies.

Us deixem algunes fotografies que ampliarem aquesta setmana, fins i tot amb un vídeo!

Segur que els vostres infants us han explicat com va anar!

Moltes gràcies als agents forestals pel seu temps i saber fer!

Si voleu veure més fotos només heu de clicar aquesta imatge!