Acabem el trimestre!

Benvolgudes i benvolguts!

El passat 22 de desembre vam acabar el primer trimestre del curs 2021/22. No va ser el final de trimestre que vam pensar dies abans, malauradament la situació sanitària ens ha tornat a recordar que corren temps complicats que ens obliguen a repensar i reprogramar de forma constant. Vam trobar a faltar alumnes i famílies.

Així i tot,  els infants van gaudir del matí,  els alumnes de primària amb la música del grup  Rovell d’Ou i la gravació de les cançons que havien preparat. Els alumnes d’infantil van xalar amb els contes del grup de teatre La porta de fusta. I totes i tots van picar i cantar ben fort al tió que va cagar responent als cants, cops de bastó i aliments que aquests dies els infants han deixat al tió.

Des de l’escola volem agrair a l’AFA el seu suport i feina constant, per a una escola petita com la nostra és un luxe poder comptar amb una AFA tan potent que pensa, planifica i realitza amb amor i saber. Recordeu que totes i tots sou AFA! També volem agrair a l’Ajuntament el suport incondicional a l’escola.

Des de l’equip docent us volem desitjar molta salut, unes bones festes i un millor any 2022.

Abraçades!

Pd, us deixem amb algunes imatges del dia!