8 de març

Benvolguts i benvolgudes,

avui 8 de març hem tornat a comprovar la tasca quotidiana que tenim per endavant com a societat i, en particular com a escoles. Avui, a l’ escola hem tornat a repensar i a visualitzar, col·lectivament, les diferències que existeixen en molts àmbits entre els homes i les dones.. També hem treballat la pobresa cultural que dóna tenir prejudicis absurds, basats en la por i la falta de cultura. Prejudicis sobre la identitat sexual, la construcció del gènere, els rols i els estereotips que les diferents societats i cultures marquen. I és que el menysteniment vers les dones és un fet, malauradament, mundial.

Avui hem tingut la sort que en Pau Ferrús, campió de Catalunya i el primer entrenador de gimnàstica rítmica de Catalunya, que ens ha explicat el que suposa trencar estereotips i ser un pioner: por a ser rebutjat, certa incomprensió i la valentia i perseverança de fer quelcom que estimes, malgrat tot. En Pau ens ha explicat la seva trajectòria personal i professional que ens encoratja a lluitar pels nostres somnis. Ens ha mostrat què és la gimnàstica rítmica, en què consisteix, ens ha portat els cinc elements de la rítmica i a més ens ha fet una exhibició al pati!

Després hem fet els tallers internivells…

Un dia ben complert, profitós i bonic!

Anem penjant fotografies! Si voleu començar a mirar algunes fotografies cliqueu aquí!

Aquí teniu les fotografies del dia dels infants de la comunitat dels mitjans!!

dia-de-la-dona-pagina001                                 img_7783

????????????????