4 sessió seminari d’educació activa del Baix Penedès

ahir vam tenir l’oportunitat de rebre a l’escola  a les mestres del seminari d’educació activa del Baix Penedès. Aquest seminari el vam començar el curs passat i estem molt contents de poder-hi participar activament. Som una trentena de mestres de la comarca que compartim el promoure metodologies actives a les escoles,a més de canviar la mirada sobre el procés d’aprenentatge dels infants. Som un grup de funcionament horitzontal, on tothom aportem el nostre gra de sorra. Ahir, dimecres, vam fer la quarta sessió del seminari a l’escola.

Primer vam fer un tomb pels diferents espais de l’escola, on vam explicar quina és la nostra proposta metodològica. Després vam explicar la visió de centre i quin és el rol del mestre a l’escola, explicació que vam fer conjuntament amb les companyes d’infantil de l’escola Les Cometes, de Llorenç del Penedès. Una mirada compartida que ens ajuda a consolidar les nostres propostes.

Per a nosaltres és un goig poder compartir els diferents processos que les escoles estem portant a terme. Seguim!