25-N. Visibilitzem i actuem contra tot tipus de violència

Benvolgudes famílies,

avui és el dia internacional per l’eliminació de la violència contra les dones. Des de l’escola volem fer incís, i a més ampliar-lo, a tot tipus de violència, verbal o física. Per fer-ho possible és imprescindible la col·laboració entre l’escola, les famílies i la resta de la societat, una feina molt complicada a la que no volem renunciar. Pensem que quan més informem, parlem, visibilitzem i compartim aquests fets, més difícil ho tindran els agressors, al no normalitzar certes situacions que, fins fa no gaire temps, eren acceptades socialment. És un camí lent però imparable que té com a fruit el benestar de tothom.

En aquest sentit dir que el mal us dels dispositius i xarxes socials genera bona part dels malentesos i violències, sovint difícils d’identificar i rastrejar. Si és fàcil que passi entre adults, penseu en els infants, sobretot amb els telèfons mòbils. Per això us demanem que, si els vostres infants tenen un dispositiu mòbil, seguiu els consells per a protegir i donar seguretat als infants.

Qualsevol dubte ens ho feu saber,

cuidem-nos!