L’ESCOLA FA 90 ANYS!

El 24 d’abril del 1934 es va inaugurar la nostra escola per això, el passat 24 d’abril tots els nens i nenes vam celebrar el 90è aniversari.

Per celebrar-ho vam voler fer una càpsula del temps. Cada infant va escriure un missatge per a ell mateix, els vam guardar dintre d’una caixa i la vam tancar amb clau. Aquesta caixa la guardarem sobre el moble de l’entrada i no la obrirem fins d’aquí 10 anys, quan l’escola faci 100 anys!! Llavors podrem llegir el missatge que ens vam escriure fa una dècada. Dins la caixa també hi vam guardar una foto i una carta de cada grup.

A l’hora d’esmorzar vam al parc de darrere la Llar d’infants, tots junts vam bufar les espelmes i vam menjar coca.

Si voleu veure fotos d’aquest dia cliqueu aquí.