PREINSCRIPCIÓ 26-27
Ja podeu consultar la llista de l’oferta definitiva de places del centre.
PREINSCRIPCIÓ 26-27 Llegeix més »
Ja podeu consultar la llista de l’oferta definitiva de places del centre.
PREINSCRIPCIÓ 26-27 Llegeix més »
Al llarg d’aquest tercer trimestre els nens i les nenes de Cicle Inicial estem estudiant les plantes: les seves parts i quines funcions tenen, el seu cicle, com s’alimenten, com es reprodueixen i com es relacionen amb l’entorn, quins usos en podem treure d’elles….. Relacionat amb aquest treball el passat dilluns 11 de maig hem
SORTIDA A LES GAVARRES Llegeix més »
El dimarts 5 de maig vam celebrar el dia de les matemàtiques. Ens vam agrupar en grups d’I3 a 2n i de 3r a 6è. Vam proposar jocs diferents relacionats amb aspectes matemàtics i cada grup va poder gaudir de tots els jocs. Hi havia el tres en ratlla vivencial, el mocador, un sudoku, les
DIA DE LES MATEMÀTIQUES Llegeix més »
El dimecres 22 d’abril, tot l’alumnat de l’escola vam fer la bicicletada. Els més petitons d’Educació Infantil, vam anar a la pista a fer un circuit d’obstacles que havien preparat les mestres. Cicle Inicial vam anar fins la font del Rossinyol. Després de jugar una estona, vam anar fins al pavelló, on vam esmorzar i
Ja podeu consultar la llista de sol·licituds que han demanat el centre i l’ensenyament en primera petició ordenada.
PREINSCRIPCIÓ 26-27 Llegeix més »
Ja podeu consultar la llista de sol·licituds amb la puntuació resoltes les reclamacions.
PREINSCRIPCIÓ 26-27 Llegeix més »
EL dilluns dia 13 d’abril, l’alumnat de cicle mitjà vàrem anar a visitar les Ruïnes d’Empúries. A l’aula havíem estat treballant l’edat antiga i així vam poder acabar de descobrir coses sobre aquella època i conèixer com era la ciutat grega i la ciutat romana. Vam fer una visitat guiada i també vam poder fer
SORTIDA A EMPÚRIES Llegeix més »
El dimecres 15 d’abril, els nens i nenes de Cicle Inicial hem anat d’excursió a Girona. Pel matí hem fet la visita guiada a la Catedral per descobrir com es va construir la Catedral, quins materials es van utilitzar i quins tresors hi ha a dins. Un cop feta la visita hem fet un taller
SORTIDA A GIRONA Llegeix més »
Ja podeu consultar la llista de sol·licituds amb la puntuació provisional.
PREINSCRIPCIÓ 26-27 Llegeix més »
El passat dimarts 14 d’abril, els nens i les nenes de tercer de primària, vam participar al Rodajoc Gironès Nord. Enguany la trobada s’ha celebrat a l’entorn del monestir de Cervià de Ter. Durant el matí, ens hem barrejat amb infants amb les escoles de Bordils, Cervià de Ter, Celrà, Flaçà, Medinyà, Sant Julià de
Uns dies abans de marxar de vacances les nenes i nens d’Educació Infantil vàrem tenir una bona sorpresa. Quan vam arribar a l’escola ens vam trobar una nota d’un conill de Pasqua anomenat Trudy que ens portava molts jocs pels espais i que es volia quedar amb nosaltres. També ens va explicar que la seva
EI: ACTIVITATS DE PASQUA Llegeix més »
Els nens i nenes de Cicle Inicial hem estat treballant el tema d’Objectes i Materials a les hores de treball global. Hem estat aprenent i investigant sobre la matèria, el seu origen, quins son els seus estats… Si voleu veure les imatge del que hem fet aquests dies, cliqueu aquí.
OBJECTES I MATERIALS Llegeix més »
Aquesta setmana hem fet l’ingrés a la Fundació Mona. Aquest curs hem aconseguit 1.432,45 €. Tenim ganes que des de la Fundació Mona ens expliquin de primera mà la feina que duen a terme! Moltes gràcies a tots i totes per la col·laboració! Comissió de la Cursa Solidària
IX CURSA SOLIDÀRIA Llegeix més »
A primer hem acabat aquest segon trimestre treballant amb el rellotge a les sessions de matemàtiques. Hem après a dir les hores en català i hem fet moltes activitats i jocs relacionats amb les hores i el rellotge. Si voleu veure com hem treballat cliqueu aquí.
A cicle mitjà hem treballat el tema de l’univers i, més concretament, el sistema solar. Al llarg d’aquestes setmanes hem dut a terme diverses activitats que ens han permès descobrir molts aspectes interessants sobre aquesta temàtica. Finalment l’alumnat va fer unes presentacions amb Canva i les va exposar a la resta de la classe. A
EL SISTEMA SOLAR Llegeix més »
Durant aquests últims dies hem dedicat les sessions de ciència a experimentar amb elements propis de l’hivern. Hem tastat i experimentat amb el gel, hem fet neu artificial i hem descobert dibuixos d’hivern amagats darrera un fons d’aquarel.les. Que bé que ens ho passem descobrint nous materials i propostes! Podeu veure les fotografies aquí.
FEM CIÈNCIA: GEL, NEU I DIBUIXOS AMAGATS Llegeix més »
Els nens i nenes de 1r vam anar dimarts a explicar als d’I5 com treballem la lletra lligada a primària ja que sabem que tenen moltes ganes d’aprendre’n. A la classe vam estar pensant de quina manera hem après nosaltres per després poder-ho explicar. També els vam portar material per a què puguin començar a
EXPLIQUEM LLETRA LLIGADA A I5 Llegeix més »
A primer hem estat treballant mesura aquest trimestre. Hem après que 100 centímetres fan 1 metre, ens hem estat mesurant a nosaltres i a diferents objectes de la classe. Volem mesurar-nos dues vegades més a veure com i quant creixem. Hem aprofitat que a Treball Global estàvem estudiant l’aparell locomotor per a mesurar alguns dels
Ja podeu consultar l’oferta inicial de places per a l’escola Sant Jordi.
PREINSCRIPCIÓ 26-27 Llegeix més »
Després d’uns dies de gresca i xerinola el divendres 20 vam fer la rua de Carnestoltes. Aquest curs, aprofitant que treballem l’any Gaudí, ens vam inspirar en la seva obra per fer les disfresses. Durant la rua vam fer una parada a la plaça per fer els balls! Ens ho vam passar molt bé seguint