Instal·lacions

El projecte inicial de l’edifici escolar és de l’arquitecte Emili Blanch i va ser inaugurat el 24 d’abril de 1934. L’edifici constava de 3 aules i altres dependències a la planta baixa i 2 pisos per a mestres al primer pis. Al llarg dels anys, l’edifici es va anar deteriorant fins que  el curs 1994-1995 es va fer la remodelació total de l’escola.

En l’actualitat, l’edifici disposa de 5 aules espaioses, una aula petita per a un grup reduït, una biblioteca que està compartida amb la sala d’ordinadors, una aula petita per fer treball individualitzat amb alumnes, una cuina, un menjador, una sala de mestres, un despatx per direcció, lavabos i dutxes. També disposa d’ascensor.

En aquest moment l’edifici s’ha quedat petit, ja que falten aules per fer desdoblaments i sovint hem d’utilitzar el menjador per fer classes.

L’escola també utilitza les següents instal·lacions municipals:

• Sala Nova: Per fer educació física i per celebrar festes escolars.
  • Polivalent: Per fer activitats o xerrades.
  • Pavelló: Per fer educació física l’alumnat de cicle superior.