Un curs més els nens i nenes de primer ens hem trobat amb els de Cicle Superior per dur a terme els apadrinaments de lectura. Una activitat quinzenal, que agrada molt i enriqueix a petits i a grans. N’hem gaudit molt i els fillols vam fer un regalet de Nadal als nostres padrins i padrines. Moltes gràcies per tot!
Si voleu veure fotos de l’experiència, cliqueu aquí. 

