90 ANIVERSARI DE L’ESCOLA

Com ja us vam comentar fa unes setmanes va venir la Marina, l’alcaldessa, a parlar amb els nens i nenes de Cicle Inicial, ens va dir que l’escola fa 90 anys i que si podíem investigar una mica. L’Oriol va venir a portar-nos una caixa de l’arxiu de l’Ajuntament amb informació de l’escola i, per això, les darreres setmanes hem estat treballant la línia del temps de l’escola i n’hem après un munt de dades històriques. També hem parlat amb alguns exalumnes i ens han explicat els seus records i hem fet activitats per tota l’escola.

El dia 24 d’abril serà l’aniversari de l’escola i estem molt emocionats i emocionades per aquests 90 anys. Cliqueu aquí si voleu veure algunes fotos de com hem anat treballant.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *