Donem la benvinguda al Rei Carnestoltes!

A la tarda del Dilluns 17 de febrer vam donar la benvinguda al Rei Carnestoltes, al qual ja trobàvem a faltar des de la seva visita l’any passat!

És un personatge que li agrada molt la festa i la xerinola. Si seguiu llegint aquest article sabreu el motiu!

Durant la tarda del Dilluns, al pati de primària de l’escola, l’alumnat de 4t va llegir el pregó de Carnaval, en el que apareixien els rodolins de tots els noms de les classes del nostre centre.

A més, els alumnes de 6è van informar sobre les consignes a seguir durant el dimarts, dimecres i dijous. A la pàgina de Carnaval podeu trobar exposat el cartell informatiu sobre les mateixes.

Durant tota la setmana comptarem amb la presència d’aquesta personalitat tan divertida, i que de fet, està exposat al vestíbul de l’escola.