Treball per projectes

La metodologia educativa protagonista del centre consisteix en el treball per projectes. Aquests projectes es caracteritzen, entre d’altres aspectes, per un major protagonisme per part de l’alumnat a l’hora de plantejar-se qüestions i incògnites, investigar, experimentar, resoldre problemes o altres accions que els hi permetran un gran desenvolupament competencial.

Per altra banda no cal de deixar d’esmentar la importància que rep el treball cooperatiu, la realització d’activitats i/o sortides vivencials, la facilitat a l’accés a material i recursos o fins i tot la pròpia participació de les famílies durant el procés d’ensenyament i aprenentatge.

A les diferents aules, segons els interessos de l’alumnat i els sabers i objectius marcats per el currículum, es porten a terme diferents projectes. Al principi de curs es parteix del projecte del nom de la classe, que està vinculat a una temàtica genèrica que va variant d’any rere any. Aquest curs 2023-24 la temàtica del curs és “Vet aquí”.

A través del menú desplegable de l’esquerre (en cas d’estar visualitzant la pàgina web des d’un ordinador) o el desplegable inferior (si s’està visitant el web des d’un dispositiu mòbil), podreu accedir a més informació.