Mones Santiga

Mones Santiga 2023-24

Com cada any, l’últim dia d’aquest trimestre els diferents grup-classe del centre han elaborat les mones de Pasqua.

Els grups de primària fins i tot van dissenyar i seleccionar els diferents ingredients que hauria de portar la o les mones elaborades, tot obtenint resultats d’allò més increïbles!

Un cop escollits i repartits els ingredients a portar el divendres 22 de març l’alumnat va poder posar fi al 2n trimestre creant i exposant davant de la resta d’infants i joves les seves produccions, les quals van poder ser tastades a la tarda d’aquest mateix dia.

Us deixem amb algunes imatges dels resultats finals obtinguts!

Mones Santiga 2022-23

Després de varis anys on, a causa de la situació pandèmica no es va poder realitzar l’activitat de les Mones Santiga, aquest curs hem pogut gaudir al centre d’aquest acte tan entretingut!

Per tal de posar fi al 2n trimestre, al matí del divendres 8 d’abril, cadascuna dels grups-classe va elaborar una mona de Pasqua que estigués confeccionada i decorada amb motius i característiques vinculades als noms de les classes.

Prèviament cada grup va crear el seu propi disseny de la mona per posteriorment repartir quins aliments o “toppings” havia de portar cada alumne/a.

Us deixem amb un tastet, i mai millor dit, de les imatges amb les produccions finals.

Són realment increïbles!!