X CERTAMEN NACIONAL DE LECTURA EN VEU ALTA

Hola a tothom,

Avui els alumnes de cicle mitjà i de cicle superior hem acompanyat al Josep Reus i a l’Albert Vendrell, a Ripoll, per tal de participar als quarts de final del concurs de Lectura en Veu Alta.

Els nostres dos participants no han pogut passar a la semifinals, però també s’ha de dir que han fet un molt bon paper i, fins a última hora, han estat lluitant pel primer lloc. Se’ls ha de felicitar a tots dos perquè han mostrat un molt bon nivell de lectura. FELICITATS JOSEP I ALBERT!

La resta d’alumnes també s’ho han passat molt bé i han pogut aprendre molt escoltant als seus companys i a d’altres nens i nenes com llegien. Una experiència que ens ha agradat a tots i que no dubtarem a repetir!

Perquè us feu una idea de com ha anat el dia us deixem unes fotografies i….també us deixem els vídeos dels dos participants!!! (poseu el volum alt perquè amb el mòbil no s’ha gravat molt bé el so)

Esperem que us agradi!

Fins aviat.