COM ÉS EL NOSTRE COS PER DINS?

Aquesta setmana a quart hem començat a EXPOSAR els TREBALLS dels diferents APARELLS DEL COS HUMÀ.
Cada grup ha elaborat unes MAQUETES amb diversos MATERIALS REUTILITZATS : cartrons, tubs , palletes, globus, fils…
Aquests treballs els han ajudat a APRENDRE i COMPRENDRE a fons el… Llegeix més»

TENIM CUCS DE SEDA!!!

A les aules de 4t estem treballant els animals INVERTEBRATS.
És per aquest motiu que hem decidit acollir CUCS DE SEDA per tal de poder observar el seu creixement, la seva alimentació i el procés de la METAMORFOSI.
Ens en fem càrrec, els cuidem, alimentem i netegem… Llegeix més»

A L’ESCOLA HAN NASCUT POLLETS

Aquesta setmana a l’escola han nascut  els pollets que hi havia a la incubadora de les classes d’I4. Avui hem estat nosaltres, els nens i les nenes d’I3, qui els hem donat la benvinguda, els hem conegut també els hem pogut tocar, això sí,  amb… Llegeix més»

ESPAIS INNOVAMAT I3

Aquest mes d’abril els infants d’I3 hem realitzat diferents espais matemàtics d’innovamat. En aquests espais hem treballat diferents conceptes relacionats amb els tallers com són la quantitalt (0-4), els quadrilàters i la longitud.
Cliqueu en aquesta imatge per poder veure les fotografies.

JORNADES CULTURALS 2024

Avui hem conclós una nova edició de les Jornades Culturals del Pompeu Fabra. Aquest any, amb un programa farcit de propostes ben arrelades a la nostra terra. Com ja sabeu, les Jornades Culturals sempre giren entorn a un tema escollit per tot l’alumnat de l’escola,… Llegeix més»