Preinscripcions 2024-25 – Llista ordenada

Per la present us fem pública a través del nostre web la llista ordenada de sol.licituds de preinscripció un cop fet el sorteig amb el número de desempat. Podeu clicar damunt de cada imatge per ampliar-la.
Aquesta llista està penjada al taulell de l’entrada de l’escola, faltarà posar-la a la web.
Així mateix, us informem de la resta de dates importants:
  • 14 i 15 de maig (ambdós inclosos), període d’ampliació de peticions per a les sol.licituds de preinscripció d’alumnat amb necessitats educatives específiques derivades de situacions socioeconòmiques desfavorides sense assignació (assignació d’ofici).
  • Del 29 al 31 de maig (ambdós inclosos), període d’ampliació de peticions per a sol.licituds de preinscripció sense assignació.
  • 7 de juny, publicació de l’oferta final.
  • 10 de juny, publicació de les llistes d’alumnes admesos i, si escau, de la llista d’espera.
  • Del 18 al 26 de juny (ambdós inclosos), període de matrícula per als alumnes preinscrits amb plaça assignada.
  • 30 de setembre, publicació d’alumnes matriculats al centre procedents del procés de preinscripció.
Aprofitem per enviar-vos una molt forta abraçada.
Escola Pinya de Rosa.