Menjador escolar

Menjador escolar curs 2022-23

L’escola ofereix un Servei de menjador que depèn del Consell Comarcal de la Selva. És gestionat per l’empresa Serhs food tant pel que fa a cuina com a monitoratge.

Per qualsevol dubte o aclariment, podeu posar-vos en contacte amb el servei de menjador. L’horari d’oficina per l’atenció a les famílies és de 09:00h. a 14:00h. i de 15:00h. a 16:00h. de dilluns a dijous. Divendres fins les 15:00h.

• Via correu electrònic: serhsfoodeduca@grupserhs.com
  • Via telèfon al 93 703 28 28

L’horari d’oficina per l’atenció a les famílies de la coordinadora de menjador (Juani) és de 09:00 h. a 10:00h. de dilluns a divendres.

Correu electrònic escola: menjador.pinyadelarosa@grupserhs.com

Coordinadora de menjador (Juani): 607 92 99 57 // opció WhatsApp

PREU MENÚ

El preu del menú ve fixat en el contracte amb el Consell Comarcal de la Selva. Aquest preu inclou tots els conceptes referits al servei de menjador

Pel curs 22/23 el preu del dinar serà:

Alumnat fixes: 5,60€

Alumnat esporàdics: 6,16€

MENÚ MENSUAL

__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

Renovacions menjador escolar curs 2020-21

Benvolgudes famílies:

1. Es renovaran automàticament pel primer dia de servei a tots els alumnes inscrits amb data 1 de març de 2020. Amb les mateixes dades de: dies de servei, comptes bancaris,.. i la resta de condicions a excepció de l’ajut de menjador que només s’aplicarà si al setembre està de nou concedit.
  2. Si al mes de setembre no es vol fer ús en qualitat de fix del servei, cal enviar un correu a la bústia: baixa.menjador@eurest.es i escriure el nom de l’alumne, Escola i indicar que no es vol renovar per setembre. És molt important fer la gestió en termini abans del dia 5 de setembre per la correcta gestió del servei. A partir del mateix dia 30 d’agost rebran per correu electrònic la confirmació de la baixa tramitada.
  3. El primer dia de servei trobaran a les motxilles els documents de renovació per tal que les famílies verifiquin totes les dades i fer-ne modificacions de dades personals o dies de servei aplicables a 1 d’octubre. Cal retornar el document abans del dia 21 de setembre.
  4. El rebut de setembre s’enviarà al banc el dia 21/22 de setembre de tots els usuaris renovats i que no hagin indicat per correu electrònic la seva baixa abans del dia 5 de setembre.
  5. Les noves inscripcions es podran gestionar fins el dia 25 de setembre i seran efectives el dia 1 d’octubre de 2020.
  6. Queden exclosos i no es renovaran automàticament: Els alumnes de sisè que han finalitzat etapa, els alumnes de P2  i els alumnes amb deute de menjador. Tots ells han d’accedir a menjador amb tiquets eventuals i fer els tràmits necessaris per incorporar-se al servei el dia 1 d’octubre.
  7. Els tiquets eventuals dels alumnes que finalitzen etapa i no s’hagin pogut consumir: les famílies es podran posar en contacte amb l’administrador de l’escola aportant els originals (còpia client i receptor) i es gestionarà la devolució.

Consell Comarcal de la Selva

A dinar!

El menjar s’elabora a la cuina pròpia de l’escola amb un estricte control de qualitat. És casolà, equilibrat i natural.

El menjador és una activitat educativa i, per tant a les hores de menjador es treballen amb l’alumnat tant aspectes relacionats amb l’alimentació i els bons hàbits a l’hora dels àpats com amb la convivència. A més, es realitzen activitats de lleure relacionades amb les festes i el joc. Durant les hores de menjador prevalen les mateixes normes de convivència que a la resta de l’horari escolar.

Atenció a les famílies

L’encarregada de menjador és la Sra. Juani Antequera.

El telèfon d’atenció a les famílies del menjador serà el següent:

Telèfon.- 628039480

L’horari d’atenció a les famílies serà de dilluns a divendres de 8.30 a 10 h.

Preus (2020-21)

Fixes i fixes eventuals: 5,55 Euros

Eventuals: 6,10 Euros

Web del Consell Comarcal de la Selva:   www.selva.cat

Projecte educatiu del menjador: Menjador

Activitats del Menjador escolar

Aquí us volem fer un recull de les darreres activitats que des del Menjador Escolar s’han realitzat aquests darrers dies. Com podeu veure, el nostre Menjador no s’atura per a res!

Castanyada

ENS HO PASSEM PIPA!

JORNADA AMERICANA

TALLER DE CUINES, POSTRES DIVERTIDES

21 DE MARÇ DIA INTERNACIONAL DELS BOSCOS / 29 DE MARÇ DIA INTERNACIONAL DE L’AIGUA

Scolarest a través del seu projecte “ VAIG DE VERD” es va sumar a aquesta acció per conscienciar a les famílies sobre la cura i conservació del medi ambient i l’ús responsable dels recursos naturals. Aquesta celebració va ser una bona oportunitat per valorar tots els beneficis que ens brinden els arbres i de celebrar les maneres en què, els boscos, es mantenen i protegeixen.
El nostre menjador es va vestir de verd i es van dur a terme accions de conscienciació per a benefici del med

i ambient. Vam celebrar aquest gran dia tots vestits amb alguna peça verda.