Concurs de lectura en veu alta

El passat divendres dia 15 de març, vam assistir a la fase final del Concurs de lectura en veu alta celebrat al Teatre de Blanes. Un any més, l’escola ha participat en aquest certamen, amb l’objectiu de fomentar, una mica més, el plaer de la lectura entre els nostres alumnes.

Des d’aquí volem felicitar a la Naia González, la Nahia Recio i el Klejton Palushani per l’excel·lent lectura durant tot el certamen!

Aprofitem per enviar-vos una forta abraçada!

Escola Pinya de Rosa

Dia mundial de la ràdio – 100 anys explicant històries

Avui celebrem el Dia mundial de la ràdio. Aquest any se celebren 100 anys de la primera retransmissió radiofònica a Catalunya. El Centre de Recursos Pedagògics de la Selva 2, que té la seva seu a Blanes molt a prop de la nostra escola ha participat en una activitat col·laborativa amb altres CRPs i escoles de Catalunya.

A l’escola Pinya de Rosa, quan vàrem rebre l’encàrrec de col·laborar-hi, ens hi vàrem tirar de cap. Fa pocs dies, unes alumnes de sisè de l’escola van anar personalment al CRP a gravar un petit podcast sobre l’himne de l’escola. Aquest podcast el podeu trobar en aquest enllaç. que us durà al llistat de tots els podcasts elaborada pel CRP.

I si voleu escoltar el nostre, el podeu trobar també aquí: himne del Pinya.

Esperem que gaudiu molt d’aquesta gravació, i us recordem que en aquesta mateixa web podeu trobar el nostre propi Podcast, l’InfoPinya, a l’apartat de projectes del nostre menú.

Felicitem a la ràdio pel seu centenari, i esperem gaudir d’aquest mitjà durant molts anys més!

Escola Pinya de Rosa.

Llibres editats al Pinya!

Estimades famílies!

Hem actualitzat la nostra pàgina de Llibres editats al Pinya.

Ja fa algun temps que a la biblioteca vàrem encetar el projecte de l’hora del conte. Aquesta activitat la fem cada divendres a l’hora del pati i està oberta als diferents grups que vulguin anar a escoltar un conte de veu d’algun mestre. Aquest any, no obstant, hem fet un pas endavant. Els nens de sisè han elaborat, escrit i editat uns contes en anglès que estan explicant els divendres als més petits de l’escola.

A través d’aquesta pàgina us compartim els contes perquè també en pogueu gaudir.

Només heu de seguir aquest enllaç i clicar sobre cada portada per poder llegir el conte. Esperem que en gaudiu molt! Enjoy the reading!!!

Aprofitem per enviar-vos una forta abraçada.

Escola Pinya de Rosa.