Llistat definitiu amb el barem de les preinscripcions 2021/2022

Publiquem el llistat definitiu de les preinscripcions per al curs 2021-22. En aquesta hi ha les sol·licituds ordenades alfabèticament amb la puntuació que ha rebut cada sol·licitud en aplicar-hi el barem un cop resoltes les reclamacions. Recordeu que podeu anar al web de preinscripció de la Generalitat, des d’on trobareu més informació i podreu fer el seguiment de tot el procés.

També teniu el calendari amb les properes dates clau en el procés de matrícula del curs 2021/2022.

Agraïment APILO XII

Estimades famílies,

És un plaer poder comunicar-vos que l’agència de Residus de Catalunya ha fet arribar el seu agraïment per haver format part de la recollida selectiva de piles usades entre tots els pares, mares i alumnes de l’escola.

Com escola considerem important compartir-vos la carta tan motivadora que hem rebut, i animar-vos a seguir treballant units per netejar el nostre planeta.

Una forta abraçada.

OFERTA EDUCATIVA 2021/2022

INFORMACIÓ IMPORTANT

PORTES OBERTES 2021

Estimades famílies,

donat l’escenari en el que vivim, compartim amb vosaltres un vídeo d’una jornada de portes obertes anteriors i un Genially amb el que us obrim unes portes obertes virtuals, esperant que us feu una idea de la nostra escola i demanant-vos que feu una ullada al menú del web de l’escola perquè ens trieu com a projecte de centre dels vostres fills i filles ja que potser, formarem una família durant nou anys.

Qualsevol dubte o consulta que volgueu realitzar, no dubteu en escriure’ns al:

• Correu: b7007828@xtec.cat
  • Telèfon: 972 33 66 15

Una abraçada.

Escola Pinya de Rosa

A continuació, teniu uns enllaços informatius sobre el procés de PREINSCRIPCIÓ:

Si voleu saber més sobre la nostra escola, cliqueu sobre la següent imatge:

AVUI ÉS EL DIA DE L’IMPLANT COCLEAR

Estimades famílies,

com cada any, el dia 25 de febrer es celebra el Dia Mundial de l’implant coclear, per a moltes persones aquesta ajuda tècnica a l’audició els resulta desconeguda, però per a moltes altres ha estat una obertura de nous camins oferint-los la possibilitat de recuperar la seva audició perduda.

Com escola que acull a alumnat amb implant coclear, considerem important compartir-vos un seguit de vídeos on diferents persones expliquen les seves vivències en aquest sentit.

Vivència d’una nena

Vivències d’una persona adulta

Una abraçada.

Estimades famílies,
“Aviat arribarà el Carnaval, i amb totes les mesures de seguretat a l’escola ho celebrarem com cal”.
Per aquesta raó, al llarg de la setmana farem el que la tradició mana!

Dilluns 8 de febrer: Per començar bé la setmana, un mitjó ben vistós i diferent a cada cama.

Dimarts 9 de febrer: Avui per complir, amb un pentinat divertit has de venir.

Dimecres 10 de febrer: Si vols passar-t’ho genial, posa’t  un davantal.

Dijous 11 de febrer: Vine d’un sol color tot vestit i veuràs que divertit.
Divendres 12 de febrer: Aquest matí has de descansar perquè a la tarda, a la teva aula i amb el teu grup bombolla, arribarà la traca final i d’allò que més t’agradi podràs venir disfressat.

BON CARNVAL!

Estimades famílies,
Com ja sabeu, el 30 de gener va ser el dia de la Pau. A l’escola, el divendres a la tarda, cada curs va fer una activitat relacionada amb aquest dia.
A continuació podreu veure una de les activitats que van realitzar els nens i nenes del Pinya.

Visca la PAU i tal i com va dir Martin Luther King:
“I have a dream…”
Que els somnis dels nostres alumnes es compleixin.
Endavant Pinya

Tornada a l’escola

Estimades famílies,

Ahir dia 16, el Departament d’Educació de la Generalitat de Catalunya va informar a la ciutadania que el dia de tornada a l’escola després de les vacances de Nadal, seria el dilluns 11 de gener de 2021, i no el dia 8 tal com estava previst en el calendari escolar, per tal de minimitzar el risc de contagi del COVID-19 a l’escola un cop passades les festes.

Així doncs, el segon trimestre començarà el dilluns 11 de gener de 2021.

Aprofitem per enviar-vos una forta abraçada.

Benvinguda Tardor!

Estimades famílies,

Ja ha arribat la tardor al Pinya de Rosa.

I ho volem celebrar amb dues imatges dels nostres arbres fruiters de tardor: el magraner i el codonyar, que ja tenen els fruits a punt per collir.

Tot plovent

Trenca el tel el caragol
aixeca el cap la ginesta,
cada vall és una festa,
una festa sense sol.
Les formigues cerquen fulles,
aixopluc totes les aus,
fins diria que les naus
volen noves aventures.
La pluja recorre encara
la meitat del pensament,
que pobra és aquesta gent,
tot plovent, fan mala cara.
Corren els rius sense pressa,
cantussegen els rierols,
encara dirà la vella:
Ni puc seure al carreró!

Joan Josep Roca Labèrnia

Documents de Salut traduïts

Estimades famílies,

Des del Servei d’acollida, Suport i Recursos Lingüístics del Departament d’Educació de la Generalitat de Catalunya, ens fan arribar la traducció a 18 llengües del document “Mesures extraordinàries de Salut per evitar els brots de la COVID-19 a les escoles” i l’annex “Altres recomanacions i procediment d’actuació.

Us adjuntem l’enllaç a les traduccions per si us és d’interés:

Documents de Salut en 18 idiomes