JORNADA DE DELEGATS LILES

El dimecres 9 de març els delegats liles de totes les escoles de Torelló van anar al museu de la Torneria a fer una jornada per parlar sobre el dia de la dona, de les funcions dels delegats liles, de què és l’assetjament masclista, de com detectar-ho… entre moltes dinàmiques de treball. Per representar a l’escola Vall del Ges, van anar-hi quatre nens i nenes de cicle superior: Izan i Guillem de 5è, Fortià i Ainhoa de 6è. Van fer vàries activitats en les quals van participar tots els delegats liles. Una jornada molt interessant.