Comiat Maria Bardolet

Dimarts dia 15 de febrer, la Maria Bardolet es va jubilar, així que li vam voler fer una festa sorpresa.

Amb la Rosa de música vam preparar una cançó: “Que tinguis sort”. Vam decorar el pati de l’escola amb banderoles i una pancarta, amb el mateix títol que la cançó. Li vam posar una passarel·la de color vermell i una banda que posava: em jubilo 😃❤.  Cada grup classe li donava una flor amb una dedicatòria, feta pels alumnes mateixos. Quan vam acabar de fer la passarel·la i donar-li les flors, vam escoltar música i ballar.

La Maria es va emocionar i els seus alumnes de 4t, els de la classe dels Fènix, també.

Molta sort Maria. T’ho desitgem tots els alumnes i mestres de l’escola!