La Rodols i la Ret

La Dolors Masferrer, antiga mestra de la nostra escola, ha escrit un llibre anomenat “LA RODOLS I LA RET”. De fet, aquest ja és el seu segon conte.

Els alumnes de cinquè i sisè, el dia 23 d’abril, Sant Jordi, a les cinc de la tarda aniran al centre cívic a fer la presentació oficial del conte. Animem a tothom a venir!

És un llibre que explica una mica el recorregut del riu Ter i les excursions que fan els de cicle superior cada curs relacionat amb el projecte del Riu Ter. La Dolors, va aportar-hi molt en aquest projecte mentre feia de mestra a la Vall del Ges!

Enhorabona Dolors!