EXCURSIÓ A LA CASA DE LES ABELLES

El dilluns 28 de març, els alumnes de Cicle Inicial van anar a Sant Pere de Torelló a visitar la casa de les abelles. Al matí van marxar de l’escola a peu i a la tarda van tornar amb autobús.

Els hi van explicar com fan la mel les abelles i també com les abelles anaven a buscar el pol·len de les flors. Els van deixar posar fins i tot una roba especial un mono blanc i un barret, amb el que semblaven autèntics apicultors

Van poder observar com naixia una abella, per on entraven al rusc, com treien la mel, on vivien, i perquè una abella reina poc picar moltes vegades.

Aquesta visita va ser molt interessant perquè els alumnes han après moltes coses sobre les abelles, també els van donar molta informació que desconeixien per exemple, com treure un fibló, quins tipus de mel existeixen, el nombre d’abelles que viuen dins el rusc entre d’altres.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *