Castanyada a l’escola

El dia 29 d’octubre vam fer la castanyada a l’escola.

Al matí ens va venir a visitar la Castanyera. Era una senyora d’edat avançada, amb ulleres de cul de got i cabells grisos. Anava vestida amb roba vella, una camisa petita, una faldilla que li feia campana, i unes sabates que li feien cloc-cloc. Portava una paella per torrar castanyes i un cistell ben ple.

A la tarda vam pujar cap a la classe i ens vam disfressar de castanyers/es. Després, vam baixar cap a baix al pati i ens vam asseure a la nostra zona. Cada curs va ballar una dansa: 6è va ballar el ball de bastons, 5è un ball amb cascabells, 3r i 4t van fer la dansa francesa, 1r i 2n el ball dels boletaires i els més petits de tots “Torrem torrem castanyes”…tothom hi va participar!

Després, vam menjar castanyes i mandarines, i finalment vam cantar, ballar… i ens ho vam passar molt i molt bé amb la música ben alta!