A l’escola promovem la pau

Des que ha començat la guerra entre Rússia i Ucraïna, el cicle superior hem treballat una mica aquest conflicte entre països.

Sisè, després de veure algunes notícies de l’InfoK, hem analitzat fotografies de la guerra i hem reflexionat sobre aquestes, deixant un escrit que podeu veure en un mural al passadis. També vam buscar al google traductor la paraula pau en diferents idiomes. A partir d’aquí, vam fer el marc per decorar el mural amb les diverses formes de dir pau. Tot seguit vam pintar uns símbols i coloms de la pau que hem penjat per tot arreu.

Per altra banda, cinquè, ha fet les banderes de Rússia i Ucraïna amb dibuixos de la guerra i la pau amb fulls de colors.

I per últim, des de l’àrea d’anglès sabem que properament treballarem la cançó Imagine de John Lennon. Perquè… a l’escola treballem la pau.