CICLE MITJÀ VA AL CIM D’ÀLIGUES

Dimecres 1 de juny els alumnes de tercer i quart van anar al cim d’àligues a Sant Feliu de Codines. Van marxar a les 9 de l’escola amb autobus.Quan van arribar allà, van esmorzar i van començar l’activitat. Es van dividir per grups amb monitors. Van donar una volta pel bosc i van visitar les gàbies, on hi havia ocells diürns i nocturns. Quan vam acabar, vam anar a unes grades on vam seure totes les escoles visitants. Allà van fer un espectacle, realment espectacular! L’ocell que els va agradar més a tots i totes va ser el secretari. Tot seguit, vam anar a dinar a un parc de Moià, on hi ha un rocòdrom, un estany amb peixos… Va ser molt divertit, tenim ganes de repetir!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *