FEM CIÈNCIA AMB EL LAB 0-6!

Avui al matí hem fet dues activitats de ciència del laboratori 0-6 de Manresa a l’escola: aigua de colors amb verdures i fruites ; i una altra d’observació i experimentació amb materials i jocs diversos. Hem fet de científics i científiques!

VÍDEO ALUMNES DE 4t SOBRE ELS VIRUS

El dijous 9 de juny al matí, vam rebre la visita dels alumnes de 4t per presentar-nos un vídeo que havien fet sobre el cos humà, els virus i les cèl·lules. Ens ho van explicar molt bé i vam aprendre moltes coses!

PINTEM AMB PASTA DE DENTS!

Aquest dimecres, les nenes i nens de P-5 vam pintar amb pasta de dents! Per fer-ho de color, vam fer una barreja amb colorant alimentari, pasta de dents i aigua! Mireu com van quedar els nostres dibuixos i el mural que vam fer!

SORTIDA A LA FONT DE PUIGROVÍ

El divendres 4 de juny, els Bobobobs vam fer una sortida a la font de Puigroví. Vam observar les dues fonts que hi ha: la font de Dalt i la font de Puigroví. També vam veure els safareigs, els horts que hi ha al voltant i el seu entorn que és molt bonic.

Sortida a ActivNature

Finalment hem pogut portar a terme la a ActivNatura parc d’Aventura. Vam passar un dia molt complet en plena natura i gaudint del Futbol-Golf i de les Tirolines. Emoció i divertiment assegurat!! Ens ho vam passar molt bé! Ho voleu veure??

AMBIENTS 3r TRIMESTRE

Aquí us deixem una petita mostra dels diferents espais i materials que hem utilitzat als ambients.

Llum-foscor, aigua, disfresses, aquarel·les, sorra de platja, titelles, joc simbòlic (perruqueria, metges, nines).

Descobrim, toquem, compartim, observem, explorem…i ens ho passem molt bé.

Mireu que grans que ens hem fet.

SORTIDA AL MAS CASABLANCA DE TARADELL.

Ahir les classes de P-3 dels Barrufets, P-4 dels Rovellons i P-5 dels Bobobobs vam anar al Mas Casablanca de Taradell a veure animals de granja. Ens va agradar moltíssim perquè hi havia molts animals i fins i tot alguns els vam poder tocar, com els xais, conills i vedells.

La Sònia ens explica contes

Avui a la tarda la Sònia de la biblioteca ha vingut a la classe de P-5 dels Bobobobs a explicar-nos contes. Ens n’ha explicat 5! Tots eren molt bonics i alguns amb sorpreses fantàstiques!