JA HI SOM TOTS!

S’acosta el final del mes de setembre i ja hi som tots. Aquest curs tampoc serà com nosaltres desitjaríem però comencem amb moltes novetats, molta força i motes ganes de que, tot i que la covid-19 amaga els nostres somriures, ens ho passem d’allò més bé. El Consell Escolar ja ha aprovat el PLA ORGANITZATIU per  a COVID-19 2021/2022. Aquest document s’anirà modificant sempre que calgui seguint les instruccions del Departament d’Educació i de Salut. BON CURS A TOTHOM!

SETMANA DEL MEDI AMBIENT: ANEM A LA FONT DE PUIGROVÍ.

La setmana del 31 de maig al 4 de juny vam celebrar la Setmana del Medi Ambient. Aquest any des d’Ed. Infantil fins al Cicle Superior vam fer una visita, observació i / o treball sobre la font de Puigroví que tenim apadrinada. Així, Ed. Infantil van fer una visita a la font i als safareigs (P-4 i P-5, per grup classe); 1r i 2n també per separat, van observar la font, els safareigs i els arbres del seu entorn.  Pel que fa a Cicle Mitjà, també per grups classe, van identificar insectes, atròpodes i fulles que hi van trobar, omplint una fitxa de trebal a partir d’una guia. Finalment, 5è i 6è, des de la classe , van dur a terme un cartell digital, per procurar que es respecti i es tingui cura de la font i el seu voltant.

JOCS D’AIGUA L’ÚLTIM DIA DEL CURS!

Per acomiadar el curs, les nenes i nens de P-3, P-4 i P-5,  hem fet jocs d’aigua al pati de l’escola. Ens ho hem passat d’allò més bé jugant amb ruixadors, xurros i xeringues, així com també amb pales i galledes fent pastetes! Després ens hem estirat al sol amb la tovallola i ens hem menjat un gelat!! Us desitgem a totes i a tots que tingueu UN BON ESTIU!!

BOMBOLLES

Que bé que ens ho hem passat jugant amb la màquina de fer bombolles. En sortien moltes!!!

Ballar, saltar, córrer…

PROJECTE DEL COS

Com és que ens podem moure?

A partir d’aquesta pregunta repte hem fet tot un treball relacionat amb el nostre cos. Hem descobert moltes coses que podem fer i per què les podem fer. Ens hem adonat que creixem i que anem canviant. Alçada, pes, alimentació, ossos, esquelet, articulacions, simetries, moviments…Ens ho hem passat molt bé i us volem compartir algunes fotos.

Esperem que us agradin.

CONTES A L’ESCOLA EXPLICATS PER LA SÒNIA

Avui al matí ha vingut la bibliotecària Sònia a la nostra classe. Ens ha explicat els últims contes d’aquest curs i ens han agradat molt, sobretot un que tenia sorpreses amagades en volum! Per agrair-li li hem fet un regal: un miniconte fet de dibuixos de tots els nens i nenes de la classe.

FEM CIÈNCIA AMB EL LAB 0-6!

Avui al matí hem fet dues activitats de ciència del laboratori 0-6 de Manresa a l’escola: aigua de colors amb verdures i fruites ; i una altra d’observació i experimentació amb materials i jocs diversos. Hem fet de científics i científiques!

VÍDEO ALUMNES DE 3r A SOBRE ELS VIRUS

El dijous 9 de juny al matí, vam rebre la visita dels alumnes de 3r A per presentar-nos un vídeo que havien fet sobre el cos humà, els virus i les cèl·lules. Ens ho van explicar molt bé i vam aprendre moltes coses!

PINTEM AMB PASTA DE DENTS!

Aquest dimecres, les nenes i nens de P-5 vam pintar amb pasta de dents! Per fer-ho de color, vam fer una barreja amb colorant alimentari, pasta de dents i aigua! Mireu com van quedar els nostres dibuixos i el mural que vam fer!