P5 CORONAVIRUS!

Benvolgudes famílies,

Els alumnes de P5 us volen fer partícips d’un conjunt d’activitats que hem portat a terme des d’inici de curs amb la finalitat que l’alumnat sigui sabedor del perquè aquest curs 2020-2021 s’ha iniciat d’una manera diferent.

Hem portat a terme un seguit d’activitats per familiaritzar-nos amb aquest tema i tractar-lo amb la millor normalitat possible des de vídeos relacionats amb la pandèmia, d’emocions, normes d’aula i de centre, xerrades, posades en comú per expressar les nostres opinions i neguits, dibuix lliure del nostre coronavirus en particular i disseny propi de mascaretes.

Ens semblava molt bona idea compartir-ho amb vosaltres pel simple fet que l’alumnat treballi l’educació emocional tant a l’escola com a casa.

Aquí us adjuntem una sèrie de fotos per compartit amb vosaltres les activitats realitzades.

HEM CREAT UN CORONAVIRUS!

I HEM DISSENYAT TAMBÉ MASCARETES!!

P5 A

P5 B