Generació Plurilingüe (GEP)

El curs 2021-2022 l’escola va començar a formar part del programa d’innovació pedagògica Generació Plurilingüe (GEP) iniciant un projecte lingüístic plurilingüe propi. Aquest programa d’innovació té una durada de tres cursos escolars i, durant aquest temps, mestres de la nostra escola reben formació sobre enfocaments CLIL (aprenentatge integrat de contingut i llengua estrangera en anglès).

La finalitat d’aquest programa és millorar la competència en llengües estrangeres de l’alumnat, afavorint el seu creixement acadèmic, capacitant-lo per interactuar amb el món en diverses llengües i de manera crítica. Les accions del programa GEP van adreçades a incrementar el temps d’exposició de l’alumnat a la llengua anglesa.

A més d’impartir l’àrea d’educació plàstica i visual en llengua anglesa durant tota la primària i “science” a cicle inicial, s’inclouen en l’aula una àmplia varietat de pràctiques seguint els principis del programa GEP en moments de:

-Tallers: Aquest any amb la introducció dels tallers de descoberta, s’han inclòs tallers en llengua anglesa a cicle mitjà i cicle inicial.

-Altres recursos: Durant aquest curs 22-23, l’escola disposa d’una auxiliar de conversa, adreçada a cicle mitjà i cicle superior realitzant dinàmiques de comprensió i expressió oral i activitats en petits grups.

-Estratègies d’aprenentatge cooperatiu, basat en projectes i amb dinàmiques vivencials i significatives per a l’alumnat.