NOU PROJECTE PER AL NOSTRE HORT

Aquest curs tenim novetats a l’hort. La nostra escola s’ha adherit al projecte de recuperació de la col paperina que s’està portant a terme en moltes escoles de Cornellà. Es tracta d’una espècie autòctona del Baix Llobregat amb la col·laboració del moviment Slow Food.

Els alumnes de 3r seran els encarregats de tenir curar del cultiu de la col. Ja han plantats les llavors i han començat a germinar les primeres!

El dia 18 uns representats d’aquest nivell, juntament amb alumnes d’altres centres de Cornellà, participaran en l’acte d’inici de la plantació d aquest tipus de col. Nosaltres entregarem les plantes que ens han sortit Ens facilitaran planter de cols

Cap el mes de març farem la collita  i gràcies a la col·laboració de cuiners de renom de Cornellà