UNA CARTA BEN BONICA I UNA MICA DE MATES

Bon dia nens i nenes  de 3r i 4t.

Com esteu? Esperem que tant vosaltres com les vostres famílies estigueu bé.

Seguint les recomanacions del Departament d’Ensenyament estem adaptant activitats que pugueu fer a casa  i sempre mirant que siguin propostes que es puguin fer  de la manera  més autònoma possible. Aquestes activitats  estan pensades per passar una bona estona i que no us oblideu del que hem treballat a classe.

Una abraçada molt forta.

 

LLENGUA CATALANA

Us proposem escriure una carta als avis que, com  els hem de protegir, no els podem anar a veure. Una carta  ben bonica on li heu d’explicar el que feu a casa, i fer-los  arribar  la vostra estima i les ganes que teniu de tornar-los a veure. També podeu fer un bonic dibuix on surtin totes les persones amb les que esteu ara a casa. Un dibuix ben divertit, per exemple amb pijama, sense pentinar, etc.

No us oblideu que encara que no els podem anar a veure els hem de trucar cada dia  perquè s’han de sentir estimats. També seria molt bonic que amb aquestes converses que teniu amb els iaios i les iaies féssiu una recopilació a la llibreta i  així una vegada que ens tornem a veure ens emocionarem posant-les en comú.

També seria una bona idea per ampliar vocabulari fer targetes amb folis de colors amb les paraules del vocabulari que surten en cada lectura. Podeu començar pel tema 1.  Vigileu molt l’ortografia i copieu bé!!

 

MATEMÀTIQUES

Buscar un o dos enigmes i copiar-los a la llibreta o en un full. A la tornada jugarem a encertar-los.

– Per a 4t proposem unes divisions amb zeros al quocient:

621:3=

648:6=

2.243:7=

3.360:8=

– Per a 3r aquest càlcul:

1.039+4.782+1.287=

9.675+899=

3.456-2.918=( amb la prova)

4.911-886 =( amb la prova)

564×6=

879×7=

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>