Trobada Jocs del món 2n

Us recordem que el dijous 25  d’abril els nens i nenes de 2n participaran a una Trobada de Jocs del Món al camp de futbol de Sant Ildefons (Cornellà de Llobregat).

Aquesta activitat es duu a terme amb els infants de 2n d’altres escoles de la ciutat i té 4 objectius: conèixer jocs d’arreu del món; impulsar una actitud favorable envers el joc; fruir de l’activitat a través de jocs de diferents països i afavorir les relacions personals entre els infants de diferents centres.

Caldrà que els infants vinguin a l’escola esmorzats de casa ( evitar la llet per evitar mals de panxa) amb roba esportiva, gorra, crema solar posada, bossa amb esmorzar (petita peça de fruita) només tenim 10′ de descans i aigua.

L’ horari de l’activitat és de 9’45 a 12’10 hores. El desplaçament d’anada i tornada es realitza amb autocar.

Pot ser que, depenent del trànsit, s’endarrereixi una mica l’hora de recollida al migdia (12’45-13’00 aproximadament).

Atentament,

Tutors/es de 2n i Mestres d’Educació Física de l’ ESC Suris