Sortida MERCAT DE LES FLORS – alumnat de 3r

El proper dilluns dia 13 de gener, al matí, l’alumnat de 3r assistirà a un espectacle de dansa contemporània al Mercat de les Flors a Barcelona.

L’espectacle que veurem es titula Play de la companyia Aracaladanza.

Aracaladanza porta 24 anys de trajectòria professional i ha estat guardonada amb el Premio Nacional de Teatro para la Infancia y la Juventud de 2010.

En paraules del seu coreògraf, Enrique Cabrera, diem que “PLAY és una incitació a jugar i a gaudir”.

Aquí teniu un parell d’enllaços :

Aquest us portarà al Mercat de les Flors, per si voleu més informació sobre l’espectacle:

WEB MERCAT DE LES FLORS – PLAY

En aquest, altre podreu veure el vídeo resum de l’espectacle:

VÍDEO ESPECTACLE PLAY

El transport es farà en autocar i cal que portin l’ esmorzar i aigua en una motxilla petita.