SORTIDA CANTÀNIA – ALUMNAT DE 5è

CANTÀNIA 2019 – ALUMNAT 5è PRIMÀRIA

Ja s’acosta el dia de la Cantània!!! Recordeu que, dimarts 4 de juny, heu de ser molt puntuals i portar els vostres fills i filles a les 8 del matí a l’entrada principal de l’escola (carrer Terra Alta).

Us recordem que han de venir vestits amb samarreta vermella de màniga curta (sense dibuixos, ni lletres ni guarniments),  pantalons negres (llargs o pirates) i calçat fosc. Esmorzats de casa, i portar una motxilla petita amb aigua i un entrepà per dinar (excepte els nens i les nenes que tenen pícnic del menjador, que només han de portar una motxilla petita).

Esperem que tothom gaudeixi molt d’aquesta  experiència!

Salutacions,

L’Equip de Mestres.