Sortida AUDITORI de BARCELONA – L’OBC BALLA RAVEL

El proper dijous 7 de novembre l’alumnat de 4t anirà a l’Auditori de Barcelona al concert L’OBC balla Ravel.

SOBRE EL CONCERT:

En aquest concert assistirem a l’obra de  Maurice Ravel: Ma mère l’Oye (La meva mare oca), un recull d’escenes dels contes de fades de Perrault que Ravel va compondre per als fills d’uns amics seus. La peça, que va ser creada originalment per a piano a quatre mans, l’escoltarem en format de suite per a orquestra simfònica, escrita pel mateix compositor, amb la finalitat de ser representada en format de ballet.

Aquest espectacle està interpretat per l’Orquestra Simfònica de Barcelona amb la col·laboració del coreògraf Antonio Ruz, que ha creat unes coreografies amb joves professionals de la dansa per representar cadascuna de les escenes dels contes.

A més a més, a l’inici del concert també escoltarem la Pavana en fa sostingut menor, op. 50 de Gabriel Fauré.

PARTICIPACIÓ DE L’ALUMNAT:

Aquest cop l’alumnat tindrà una part activa dins l’espectacle. Ballaran la part final de la coreografia, que han estat preparant prèviament a classe.

ABANS DEL CONCERT:

Marxarem en autocar a les 9:00 h aproximadament. Cal que esmorzin a casa. La sortida és de matí.

CONTES PER EXPLICAR: (relacionats amb la música i les coreografies)

Us convidem a explicar i llegir a casa. Si cliqueu damunt l’enllaç trobareu els fragments musicals de l’obra de Ravel (de diferents orquestres) relacionad amb cada conte.

I si voleu veure tot el concert aquí teniu un enllaç  amb la Orquestra Simfònica de Frankfurt:

Ma mère l’Oye – Maurice Ravel