SETMANA del 21 al 25 d’octubre

Dissabte passat (19 d’octubre) es va celebrar el Dia Internacional contra el càncer de mama.

Des d’aquest espai volem encoratjar a totes aquelles persones que lluiten diàriament per vèncer aquesta malaltia. Ho fem amb un parell de cançons que podeu escoltar i que han estat escrites amb aquesta finalitat.

Omplim les nostres orelles amb optimisme i amb la música de Color Esperanza de Cotti Sorokin i Cachorro López, cantada per Diego Torres, per una banda. I, per l’altra, amb la cançó Don’t Give Up gravada amb músics de diferents nacionalitats, amb dones que han patit càncer de mama acompanyades de familiars i amics. Cançó que CH Pink va llançar el 2018, com a campanya de sensibilització internacional, amb la veu de Sinead Savage.

Podeu clicar els links per escoltar-les:

Color Esperanza

Don’t Give Up