REUNIÓ ASPECTES ORGANITZATIUS CANTÀNIA 2019

Com ja sabeu, els vostres fills i filles participaran en la Cantània, A de Brossa d’Eduard Iniesta i Marta Gil, que es celebrarà el dimarts dia 4 de juny de 2019 a les 11:30 a l’Auditori de Barcelona.

1)Reserva d’entrades:

L’escola gestionarà la compra de les entrades que prèviament reserveu, un cop fet el pagament. Per tant l’escola s’encarregarà de fer tots els tràmits (reserva i recollida d’entrades a les taquilles de l’Auditori de Barcelona). Un cop les recollim, us lliurarem les entrades que prèviament hàgiu reservat.

1 ENTRADA = 8,50 €          2 ENTRADES = 17 €

L’import s’ha d’ingressar al següent compte bancari:

ENTITAT OFICINA DC Nº COMPTE CODI IBAN
0081 1688 36 0001003006 ES9100811688360001003006

Com es tracta d’un compte únic per a tota l’escola és molt important especificar com a ordenant i/o concepte:

NOM i COGNOM DE L’ALUMNE/A + CANTÀNIA 5è

Un cop fet l’ingrés haureu d’entregar una còpia del pagament al tutor/a o mestres d’Ed. Musical del vostre fill/a abans del

DIVENDRES  1 de MARÇ de 2019 (DATA TERMINI).

De totes maneres, a partir del dia 7 de maig 2019, si queden entrades, es posaran a la venda per al públic en general. Se seguirà venent a les taquilles i per internet (al web de l’Auditori). Per tant, aquelles famílies que vulguin adquirir més entrades de les ja reservades, podran optar per aquesta opció de manera personal.

2) Vestuari dels nens i nenes:

• Samarreta VERMELLA màniga curta, de cotó (sense dibuixos, lletres ni guarniment).
  • Pantalons i/o faldilles negres. És igual si són llargs o curts.
  • Calçat fosc (no té cap importància la classe de calçat).

3) Indicacions per assistir de públic:

Ens sembla oportú informar-vos de les indicacions que des del Servei Educatiu de l’Auditori de Barcelona ens han fet arribar, com a públic assistent:

• Ser puntuals. No cal arribar abans d’hora. Obriran les portes 20 minuts abans de la representació.
  • Funcionarà com qualsevol concert de l’Auditori. Cadascú porta la seva entrada i els acomodadors us ajuden a trobar el lloc si ho necessiten.
  • Situar-vos al lloc que teniu assignat (no drets al costat de l’escenari).
  • Ser discrets a l’hora de fer fotografies o filmacions: NO es poden fer fotografies amb flash durant la representació, només al final de tot en el bis. Es pot filmar sempre i quan no es molesti a la resta de públic assistent.
  • Fer cas a les instruccions que us donin des de l’organització (des del micròfon o persones acreditades)
  • Lliurar a la porta de l’Auditori, l’entrada corresponent.
  • No saludar als nens (recordeu que formaran part de tot un espectacle).
  • A la sortida dels concerts es vendran CD’s de la Cantata.

4) Com arribar-hi a l’Auditori de Barcelona:  C/Lepant, 150. 08013Barcelona

Metro: Estacions Glòries i Marina (línia 1), Monumental (línia 2) i Bogatell (línia 4)

Tramvia: Línia T4 (Auditori/ Teatre Nacional). Recorregut: de Ciutadella Vila Olímpica a Estació Sant Adrià

Tren: Línies 1, 3, 4, 7 ( Arc de Triomf), a 10 minuts de L’Auditori a peu o possibilitat d’enllaç amb metro Línia 1, 1 parada i sortida a Marina

5) Horari sortida i tornada: sortida de tot el dia

Sortida de l’escola:

Sortirem en l’autocar, a les 8:15 hores a la porta d’entrada a l’escola. És molt important que sortim de manera puntual.

Arribada:

Recollida de l’alumnat en l’horari habitual, a l’escola.

5) Esmorzar i dinar:

Han de venir esmorzats de casa i portar una petita motxilla amb el dinar:

• una ampolla d’aigua
  • un entrepà per dinar (no carmanyola)

Una vegada acabat el concert, ens podem trobar a la columna taronja de l’entrada de l’Auditori de Barcelona.

6) Visites recomanades:

• FUNDACIÓ JOAN BROSSA www.fundaciojoanbrossa.cat
  • BÀRCINO: poema urbà creat per Joan Brossa l’any 1994. Es troba localitzat a la Plaça Nova de Barcelona, davant les antigues muralles romanes i medievals de la ciutat.
  • Poema visual transitable en tres parts: un dels seus “poemes corporis”, que en aquest cas dibuixa un itinerari transitable dividit en tres parts: la naixença, el camí, amb pauses i incidents, i finalment el desenllaç. La lletra “A” obre i tanca el poema i el recorregut, situada a la zona enjardinada entre el Velòdrom d’Horta i el Laberint d’Horta de Barcelona (08035).
  • L’ANTIFAÇ Rambla de Sant Josep, 17 08002 Barcelona
  • EL REI DE LA MÀGIA al C/Princesa, 11 08003 Barcelona
  • Botiga EL INGENIO, al C/Rauric, 6 de 08002 Barcelona

Esperem que gaudiu molt!!!

Moltes gràcies!!!!