PROPOSTA CASTELLERA PER LES ESCOLES

Bon dia,

Compartim amb vosaltres la següent proposta dels castellers i les castelleres de Cornellà!

“Bon dia escoles!!

Aquest tercer trimestre us portem una proposta per a què pogueu ser l’escola més castellera de Cornellà!

A partir d’ara, cada nen o nena de la vostra escola que vingui un dia a un dels nostres assajos guanyarà un mocador per a ell o ella.. A part obtindrà un punt per a la vostra escola! A final de curs, l’escola que tingui més punts acumulats, hi anirem el dia que us vagi bé, a fer-vos un pilar!!
Aquest dimecres al matí us portarem un cartell i targetes per a què els nens i nenes portin a l’assaig i que nosaltres haurem de segellar. En cas que us quedeu sense, poden venir i al mateix local li donarem.

Els assajos són:
Dimecres a les 19:30h
Divendres a les 20h

És vàlid per a totes les edats!
Animeu-vos, i animeu als infants a venir i aconseguir punts per ser l’escola més castellera!!

Us adjuntem també el cartell amb la informació, i les targetes que donarem als infants. Qualsevol dubte, contesteu al mail i us respondrem el més aviat possible.

Ens veiem aviat!”

Salutacions