Portes obertes a Cornellà

Benvolgudes famílies de l’ESC Suris,

Tenim la satisfacció de comunicar-vos que dimats 19 de març de 2019, l’Escola Suris obrirà les seves portes perquè hi pugueu venir totes les famílies que ho desitgeu. Ho farem en dos moments, un al matí a les 09:15h. i un altre a la tarda, a les 15:15h. per a facilitar que us hi pugueu adaptar segons el vostre horari habitual de feina.

Ens fa molta il·lusió obrir l’Escola a les famílies perquè tingueu una primera impressió de com treballa la nostra comunitat educativa. Per a nosaltres, la vostra participació és fonamental, doncs no entenem d’una altra manera l’educació…si no és com una construcció entre tots els sectors de la comunitat: infants, mestres i famílies.

Hi haurà servei d’acollida gratuït pels infants de les famílies que ho necessitin. És preferible que les famílies pugueu concentrar la vostra atenció en el seguiment de les portes obertes.

Per tal d’organitzar millor les visites, us preguem que contacteu amb l’escola per confirmar la vostra assistència. Ho podeu fer per 2 vies:

• Trucant al telèfon 93 377 74 57.
  • Enviant-nos un mail a: a8037978@xtec.cat. L’assumpte del correu electrònic hauria de ser: Portes Obertes Suris 19-20;  el cos del missatge hauria de contenir el nom i cognoms d’un dels progenitors, el nom del nen/a i el vostre telèfon de contacte.

Posem també a la vostra disposició les adreces i les dates de portes obertes de les diferents escoles de la ciutat: